How to save grids correctly with macros?

Issues, Bugs and Questions regarding creation and use of controls

How to save grids correctly with macros?

Postby deftor » 26. Apr 2015, 20:52

Hi there.
I've had created some grids for E:D with several macros. But when I must re-login to the client and restore my grids, all the macros are gone. I have no idea, how to save the current macros. Can anybody help?

For those, who understand german, please read below


Ich habe ein paar Makros für E:D erstellt. Jedoch sind die, wenn ich aus irgendwelchen mir unerfindlichen Gründen mich am Client neu anmelden muss, alle verschwunden. Die Grids sind noch da, aber die Makros nicht. Wie kann ich die Makros, bzw. die einzelnen Tasten MIT den Makros sichern, um sie unkompliziert im Falle des Falles wieder herstellen zu können?
Derzeit habe ich den Makro-Text in eine eigene Text-Datei kopiert und kann sie so zumindest wieder umständlich herstellen. Aber es nervt...Wäre dankbar, wenn jmd helfen könnte.
deftor
 
Posts: 2
Joined: 14. Sep 2014, 17:34

Re: How to save grids correctly with macros?

Postby Addihash » 27. Apr 2015, 16:24

Exporting your Grid with the macros should do the trick.
Addihash
Administrator
 
Posts: 232
Joined: 2. Feb 2015, 14:35


Return to Controls

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron